Veelgestelde vragen
Hieronder de meest veelgestelde vragen.
Heeft u verdere vragen? Neem gerust contact met ons op!
Bij sommige behandelingen, zoals het plaatsen van een kroon of prothese, worden naast tandartskosten (honorarium) ook materiaal- en techniekkosten in rekening gebracht. Deze kosten worden gespecificeerd in de begroting die u vooraf ontvangt.
Voor hoogwaardige protheses werken wij samen met Tandtechnisch Laboratorium Laverman. Bekijk hier de techniekkosten.
Voor levensecht kroon- en brugwerk werken wij samen met Tandtechnisch Laboratorium Van Boven. Bekijk hier de techniekkosten.
Ja, voor behandelingen boven de €150 ontvangt u altijd een begroting vooraf. Indien gewenst kunt u voor behandelingen onder dit bedrag ook een begroting ontvangen. U dient schriftelijk akkoord te geven door te reageren op de e-mail met de begroting.
Afhankelijk van uw zorgverzekering kunnen bepaalde behandelingen geheel of gedeeltelijk worden vergoed. Wij adviseren u om zelf contact op te nemen met uw verzekeraar voor een overzicht van de vergoedingen.
Nadat uw verzekeraar een deel van de kosten mogelijk heeft vergoed, ontvangt u van ons de restnota. U kunt de totale factuur inzien via een link in de e-mail of per briefpost. Betaling is mogelijk via overboeking of een iDEAL-link. De betalingstermijn is 10 werkdagen.
Ja, als u problemen heeft met het tijdig voldoen van uw factuur, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We overleggen dan samen welke betalingsmogelijkheden er zijn.
Wij verzoeken u om minimaal 48 uur van tevoren een afspraak af te zeggen. Voor afspraken op maandag geldt: uiterlijk vrijdagmiddag ervoor. Bij niet-tijdig afzeggen zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen. Hoewel wij per e-mail herinneringen sturen, bent u zelf verantwoordelijk voor het nakomen van uw afspraak.
Jouw tandarts
Voor een gezonde
en tevreden glimlach
Persoonlijke aandacht, hoge kwaliteit werk en zorgvuldigheid.